top of page
Foto van schrijversem46484

Ontmoet het team

Meet Sem Putter

Vanaf het moment dat ik hoorde over dit project, wist ik meteen dat ik deel wilde uitmaken van dit avontuur. Reizen en nieuwe avonturen beleven zijn mijn grootste passies – hoe unieker en uitdagender, hoe meer ik ervan geniet.

De kans om op deze manier niet alleen een andere cultuur te ontdekken, maar ook een positieve bijdrage te leveren aan de samenleving in Gambia, spreekt mij enorm aan. Ik zie dit als een unieke kans om mijn horizon te verbreden en mijn steentje bij te dragen aan een mooi doel.

Ik kijk er enorm naar uit om te beginnen met de voorbereidingen en kan niet wachten op de uiteindelijke reis. Dit avontuur inspireert me, en ik ben klaar om vol enthousiasme aan de slag te gaan.



0 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page