top of page
Foto van schrijversem46484

Ontmoet het team

Meet Robin Breij

Waarom past dit project zo bij mij?

Ten eerste wil ik als persoon altijd grote projecten ondervinden en uitzoeken, ik vind dit erg leuk om te doen en om dan de ontwikkeling in Gambia te ondersteunen.

Om dit samen met Joep Seebregts en Sem Putter te doen willen wij als groepje ook een ervaring opdoen om nooit meer te vergeten.

Wij vinden het project in gambia erg gaaf en kijken er allemaal naar uit om mee te doen. Ook is het investeren van de tijd het zeker waard. Dit weet ik al op voorhand omdat ik ooit al in afrika ben geweest en dit een ervaring is om nooit te vergeten.

Wij hopen heel erg dat we mee mogen doen, om een bijdrage te leveren in gambia en om de reis er naartoe.



0 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comentarios


bottom of page